Міжнародне співробітництво Одеської ЗОШ №31

Міжнародне співробітництво з Республікою Болгарія 

Одеською загальноосвітньою школою №31 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області  розташованою за адресою: Гастелло, 90-А було налагоджено міжнародне співробітництво з освітянами Болгарії, головним напрямом якого є використання міжнародного досвіду педагогів, організація та реалізація гуманітарно-культурного співробітництва з Болгарією.

У рамках Угоди між Міністерством освіти України і Міністерством науки і освіти  Республіки Болгарія в Одеській ЗОШ №31 впроваджено проєкт «Можливості та перспективи вивчення болгарської мови болгарською етнічною меншиною в Одеській ЗОШ №31».

Міжнародне співробітництво Одеської ЗОШ №31У рамках відкриття проєкту в школі запроваджено такі заходи:

  •  Відкрито лінгвістичний кабінет для вивчення болгарської мови.
  •  Введено викладання болгарської мови як навчальний предмет в початковій школі та факультативний курс в середній і старшій школі, а також запроваджено викладання хореографії з елементами болгарського фольклору.
  • Щороку педагогічні працівники закладу проходять спеціалізований мовний курс навчання в м. Габрово Республіки Болгарія при Департаменті мовного спеціалізованого навчання.
  • Вчителі закладу освіти беруть участь у Фестивалі болгарської культури, який проходить щороку на базі Болгарського культурного центру в   м. Одесі.
  • Проводяться заходи щодо святкування Дня Будителів (укр. Дня Вчителя).  На шкільному заході учні представляють свої творчі надбання з болгарської мови та культури.
  • Проводиться щорічне святкування «Дня Європи». Мета заходу – довести належність українців до «Європейського дому», показати здібності учнів розмовляти різними мовами.

З більш детальною інформацією щодо міжнародного співробітництва Одеської ЗОШ №31 з Республікою Болгарія можна ознайомитися за посиланням або натисніть на картинку.


Активне міжнародне співробітництво – підготовка молоді до життя в об’єднаній Європі, ознайомлення з  іншими  країнами, культурою, мовою, підвищення інтелектуального рівня учнів, відкриття для себе цікавого «європейського» бачення світу,  формування нового покоління, виховання молодих лідерів.

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *