Одеські вчителі обговорювали питання наступності навчання дітей з особливими освітніми потребами

Семінар «Наступність навчання дітей з особливими освітніми потребами від початкової  школи до середньої» відбувся на базі Одеської ЗОШ № 71.

Мета заходу: познайомити учасників із поняттями різноманітності, фізичної та психологічної особливості, що сприятиме р озвитку інклюзивного середовища  в закладі загальної середньої освіти; показати наступність в роботі початкової та середньої  школи з дітьми з особливими освітніми потребами; запропонувати ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у школі, представити та популяризувати позитивний досвід впровадження інклюзивного навчання.

У ході діалогу було акцентовано увагу на основні аспекти інклюзивної освіти в Новій Українській Школі (НУШ).

Практичні психологи школи №71 познайомили присутніх з психофізичними особливостями в ранньому підлітковому віці.

До уваги учасників семінару було представлено фрагменти уроків (диференціація на уроках у 4-му інклюзивному класі).

Учасники семінару поділилися досвідом роботи щодо нетрадиційних методів подолання мовних порушень, навчання дітей з порушенням інтелекту, використання ефективних шляхів формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в школі.

Одеські вчителі обговорювали питання наступності навчання дітей з особливими освітніми потребами  Одеські вчителі обговорювали питання наступності навчання дітей з особливими освітніми потребами  Одеські вчителі обговорювали питання наступності навчання дітей з особливими освітніми потребами  Одеські вчителі обговорювали питання наступності навчання дітей з особливими освітніми потребами

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *