ОГОЛОШЕННЯ

 Департамент освіти та науки Одеської міської ради оголошує проведення конкурсного відбору на посаду директора комунальної установи «Одеський інклюзивно-ресурсний центр №2»  (КУ «ОІРЦ №2»)

 

Повне найменування: комунальна установа «Одеський інклюзивно-ресурсний центр №2»

Юридична адреса КУ «ОІРЦ №2»: 65080, Україна, Одеська область, місто  Одеса, Люстдорфська дорога, 60.

Найменування посади: директор КУ «ОІРЦ №2»

 Умови оплати праці:

посадовий оклад – 4956 грн.; на оплату праці директора КУ «ОІРЦ №2» розповсюджуються умови, передбачені Законом України «Про освіту» в частині оплати праці педагогічних працівників.

Директор КУ «ОІРЦ №2» призначається за конкурсом на посаду строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора КУ «ОІРЦ №2», умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

 Вимоги до посади:

  • вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
  • стаж роботи за фахом не менше 3-х років;
  • знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;
  • володіння навиками підготовки ділових документів, досвід та вміння працювати з людьми;
  • вільне володіння державною мовою, володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

 Перелік документів:

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію трудової книжки;
  • копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

         Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, непередбачені в оголошенні про проведення конкурсу.

Конкурс складається з двох етапів:

  • кваліфікаційний іспит 22 березня 2019 року в 14.00 у департаменті освіти та науки Одеської міської ради за адресою: вул. Канатна, 134, 5 поверх, актова зала;
  • співбесіда 25 березня 2019 року (орієнтовно) (Одеська міська рада, Думська площа, 1).

Кваліфікаційний іспит для директора КУ «ОІРЦ №2»  проводиться за напрямами:

  • знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
  • знання основ спеціальної педагогіки;
  • знання основ управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.

         Іспит складається з 6-ти питань за напрямками, вищезазначеними вище. Загальний час для проведення іспиту становить не більш, як 1 год. 20 хвилин.

Документи подаються до 20 березня  2019 року з 14.00  до 16.00  за адресою:  вул. Канатна, 134, відділ  організаційно-правової та кадрової роботи департаменту освіти та науки Одеської міської ради, 1 поверх, каб. 109,  тел. 776-01-43  або  725-35-93

_________________________

Орієнтовний перелік  питань на перевірку знань законодавства при проведенні іспиту та співбесіди кандидатів з відбору на посаду педагогічних працівників  комунальної установи “Одеський інклюзивно-ресурсний центр №2”.

Наказ департаменту освіти та науки Одеської міської ради від 01 березня 2019 року № 68 «Про  проведення конкурсу з відбору на посади педагогічних працівників комунальної установи “Одеський інклюзивно-ресурсний центр №2”.

Рішення Одеської міської ради від 31.10.2018 № 3899-VIІ “Про затвердження Положень про проведення конкурсу на посади директора та педагогічних працівників комунальної установи “Одеський інклюзивно-ресурсний центр”.

Рішення Одеської міської ради  від 24.01.2019 №18  “Про створення комунальної установи “Одеський інклюзивно-ресурсний центр № 2″ та затвердження її статуту”.

 

 

 

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *