В Одесі пройшов другий день українсько-ізраїльської конференції
Другий день українсько-ізраїльської конференції «Нові технології та проекти (стартапи) у системі середньої освіти Ізраїлю» відбувся на базі Одеського НВК «Гімназія №7»
Робочий день розпочався зі знайомства з Одеським навчально-виховним комплексом «Гімназія №7 – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» Одеської міської ради Одеської області. Зустріли гостей у затишному дворику гімназії учні – учасники команди лідерів «G7», які презентували музично-хореографічну композицію «Ми – майбутнє України» та здивували ізраїльських освітян танком «Сім сорок» і сувенірами, зробленими власноруч гімназистами на майстер-класах.
У рамках другого дня конференції пройшли чотири пленарні сесії, які провели ізраїльські освітяни. Ілланіт Бар-Ішай з Назарету презентувала освітні стартапи «Підприємництво як стиль життя». Ілланіт Бар-Тор, директор експериментальної початкової школи Ізраїлю, познайомила присутніх з особливостями школи та експериментальним виховним проектом зі створення моделі вмотивованого учня та її апробації. Сара Ізраелі та Белла Бассан розказали про професійний розвиток педагогів і управлінців – ключовий елемент оновлення освітнього середовища.
Методист STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», головний редактор видавництва «Освіта» Ольга Коршунова розказала присутнім про можливості, які дає курс «Я досліджую світ» для реалізації індивідуального підходу, розвитку дослідницьких навичок учнів і впровадження STEM-освіти. Методист презентувала особливості Сингапурської моделі навчання, направленої на досягнення здобувачами освіти високого рівня комунікації, співпраці, критичного мислення та креативності.
Завершуючи другий день українсько-ізраїльської конференції, керівник ізраїльської делегації Алекс Шнайдер, та президент Асоціації «Відроджені гімназії України» Ярослав Турянський відзначили, що освітні інновації та реформи в Україні та Ізраїлі мають спільний напрямок та направлені на формування в учнів життєвих компетентностей та виховання їх гідними громадянами.