Робота інклюзивно-ресурсних центрів під час карантину

Фахівці центрів дистанційно надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги Під час карантину в дистанційну форму роботи переформатовуються не тільки заклади загальної середньої, дошкільної освіти комунальної власності територіальної громади міста Одеси, а й інклюзивно-ресурсні центри по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами; участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти; надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів освіти здійснюються фахівцями ІРЦ шляхом використання дистанційних технологій за допомогою онлайн-ресурсів (мобільних додатків, електронної пошти тощо).

Фахівцями ІРЦ надаються онлайн-консультації батькам (інших законних представникам) шляхом створення спільнот у соціальних мережах та мобільних додатках. Також, питання можна надсилати електронною поштою на адресу інклюзивно-ресурсних центрів. Контактні дані ІРЦ за посиланням: 

Інформацію щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів та  роботи з дітьми з особливими освітніми потребами можна отримати на вебсайті департаменту освіти та наукі Одеської міської ради у розділі «Напрями роботи» на сторінці «Інклюзія». Перейдіть за посиланням.

Для перегляду відеозанять з дітьми з особливими освітніми потребами перейдіть за посиланням «Інклюзія – онлайн».

Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, надання очних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг в період карантину не здійснюється.

Працівники ІРЦ, які не задіяні в наданні дистанційних психолого- педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, проведенні консультацій, використовують робочий час під час карантину для професійного розвитку (підвищення кваліфікації педагогічних працівників, самоосвіти тощо).

Share this post