Самооцінювання школи: генеруємо ідеї, обираємо спектр інструментів, плануємо майбутнє
Дводенний семінар-практикум для керівників закладів освіти відбувся в Одесі
Що є показниками якості освіти? Як забезпечити якість освіти? Що робить освітній заклад простором можливостей для розвитку? Що заважає зробити адекватну самооцінку і навіщо така система потрібна сьогодні кожному закладу освіти?
Про ці та інші гострі питання сучасної школи йшлося під час зустрічі керівників закладів освіти комунальної власності територіальної громади міста Одеси з українським педагогом-практиком, публіцистом, шефом-редактором порталу “Освітня політика”, провідним освітнім експертом, директором Центру тестових технологій і моніторингу якості освіти Віктором Громовим.
У перший день семінару-практикуму учасники семінару ознайомились з основними положеннями посібника «Самооцінювання якості роботи закладу загальної середньої освіти».
А на другий день розпочалась практична робота із проектування внутрішкільної системи забезпечення якості освіти.
Учасники семінару-практикуму зосередились на практичних питаннях розробки внутрішньої системи самооцінювання роботи освітнього закладу. Зокрема, обговорювали яким має бути перспективний план запровадження внутрішньої системи самооцінювання роботи закладу освіти?
Під час практичної частини було проведено:
- асоціативний експеримент як проективний метод для дослідження феномену самооцінювання;
- рольову гру «Самооцінювання школи: кому це вигідно»;
- мозковий штурм із аналізу 5 факторної моделі (5-Я) оцінювання якості освіти;
- ділову гру «Діамант пріоритетів»;
- IdeaMixer із самооцінювання роботи школи з метою виділення перспективних ідей, які можна використати для побудови власної системи самооцінювання роботи школи тощо.
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!