Щодо інноваційних проєктів

За інформацією Міністерства освіти і науки України

Відповідно до Закону України “Про інноваційну діяльність” Кабінетом Міністрів України затверджено “Порядок державної реєстрації інноваційних проектів і ведення Державного реєстру інноваційних проектів” від 17 вересня 2003 р. № 1474.

Згідно з цим Порядком проводиться державна реєстрація інноваційних проєктів, ведеться Державний реєстр інноваційних проєктів  та публікується інформація про інноваційні проєкти в офіційному бюлетені Міністерства освіти і науки України.

Суб’єкт інноваційної діяльності, який заявляє інноваційний проєкт на державну реєстрацію, подає до Міністерста освіти і науки України (МОН) такі документи:

  • заяву про розгляд інноваційного проєкту за формою, затвердженою МОН (наказ МОН від 30.07.2013 № 1052);
  • інноваційний проект за формою, затвердженою МОН (наказ МОН від 30.07.2013 № 1052), прошитий, пронумерований, засвідчений підписом і скріплений печаткою заявника;
  • бізнес-план інноваційного проєкту на паперовому та електронному носіях (наказ МОН від 13.12.2013 № 1764);
  • фізична особа, крім того, копію документа, що посвідчує особу, та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Відповідальність за достовірність інформації, що міститься в поданих документах, покладається на заявника.

Рішення про державну реєстрацію інноваційного проєкту приймається Міністерство освіти і науки України на підставі висновку організації з проведення експертизи інноваційних проєктів.

Експертиза інноваційного проєкту проводиться експертною організацією відповідно до Закону України “Про наукову та науково-технічну експертизу” та порядку, затвердженого МОН (наказ МОН 30.07.2013 № 1052) , за рахунок коштів заявника у строк, визначений договором про її проведення.

За наявності позитивного висновку експертної організації МОН у п’ятиденний строк приймає рішення про кваліфікування проекту як інноваційного або пріоритетного інноваційного та проводить його державну реєстрацію і вносить проект до Реєстру, який ведеться на паперовому та електронному носіях.

Одночасно з внесенням інноваційного проєкту до Реєстру МОН видає заявнику свідоцтво про державну реєстрацію інноваційного проєкту за формою згідно з додатком 1 Порядоку державної реєстрації інноваційних проектів і ведення Державного реєстру інноваційних проектів від 17 вересня 2003 р. № 1474.

Факт видачі МОН свідоцтва про державну реєстрацію інноваційного проєкту фіксується у спеціальному журналі та засвідчується підписом особи, яка видала, і особи, яка одержала свідоцтво.

Свідоцтво про державну реєстрацію інноваційного проєкту є чинним протягом семи років після дати його видачі. Після закінчення цього строку державна реєстрація і відповідний запис у реєстрі анулюються за рішенням МОН, затвердженим відповідним наказом. Інформація про це публікується в офіційному бюлетені МОН.

Share this post