Школа резерву керівних кадрів закладів освіти продовжує свою роботу

Слухачів Школи резерву ознайомили із сучасними підходами організації освітнього середовища в умовах НУШ

На базі Одеської загальноосвітньої школи №26 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області відбувся семінар-практикум для слухачів Школи резерву керівних кадрів закладів освіти «Нова українська школа. Практичний досвід та сучасні підходи організації освітнього середовища в початковій школі «Третій клас: «Пілоти» на старті».

Нагадаємо, що Одеська ЗОШ №26 є учасником Всеукраїнського експерименту «Розробка впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти на базі загальноосвітніх навчальних закладів на 2017-2022 роки».

У вересні 2017 року, першокласники Одеської ЗОШ №26 сіли за парти Нової української школи. Саме вони уперше розпочали проводити ранкові зустрічі, стали навчатись під час гри, поринули в атмосферу партнерства, командної роботи, нового освітнього середовища та почали набувати компетентностей, необхідних для життя у 21 столітті. Саме вчителі, учні та батьки Одеської ЗОШ №26 продовжують першими зустрічати новації освітньої реформи, випробовувати їх на собі та давати орієнтири для решти освітніх закладів України.

Тетяна Жорницька, директор Одеської ЗОШ №26, ознайомила слухачів Школи резерву із новим змістом освіти Нової української школи, ії основними принципами, ключовими компетентностями тощо. Слухачі Школи резерву познайомилися з системою роботи закладу, оглянули матеріальну базу, поспілкувалися з учителями, які третій рік поспіль впроваджують нові стандарти реформи НУШ у початковій школі.

Під час семінару-практикуму слухачі Школи резерву розширили свої уявлення про можливості використання LEGO-конструктора у освітній роботі з дітьми та змогли поділитися власним досвідом використання конструктора LEGO у своїй освітній роботі, обмінятися думками щодо питання «Гра з LEGO як ефективний механізм розвитку дитини».

Share this post