Школа резерву: стресостійкість як запорука успіху

Відповідно до Плану роботи Школи резерву 14 березня 2024 року для слухачів Школи резерву керівних кадрів закладів освіти на базі Одеського закладу дошкільної освіти №147 Одеської міської ради було проведено семінар “Стресостійкість як складова професійної діяльності педагога та запорука успіху майбутнього  керівника“.

Директор закладу Ірина Войтик під час виступу (для перегляду перейдіть за посиланням) розкрила актуальність теми з питань: що таке стрес? як подолати стрес та на що варто відволікти свою увагу? як вийти зі стану тривожності?

Акцентувала увагу  на тому, що зараз потрібно формувати у собі стресостійкість,тому  що  це потім допоможе подолати негативні наслідки стресових ситуацій, наголосила, як зберегти своє фізичне, психічне й емоційне здоров’я, щоб створити основу для внутрішньої гармонії і високої працездатності.

Практичний психолог  Тамара Ходоровська провела зі слухачами Школи резерву психологічний тест Тетяни Гурковської з метою визначення типу та рівня стресостійкості. Слухачі отримали інструменти для її розвитку. Психолог звернула увагу на негативний вплив на продуктивність роботи, відносини з колегами, здатність ухвалювати рішення. Відмітила, що інтенсивність цього впливу залежить від власного рівня стресостійкості.

Вихователь-методист Наталя Лета зазначила причини важливості стресостійкості, ознайомила слухачів із ознаками та рівнями стресостійкості людини, пояснила, як  її розвинути, надала поради та відзначила 10 найкращих шляхів розвитку стресостійкості  для педагогів. Адже ситуації, пов’язані зі стресом, конфліктами в управлінні, змінами, потребують більш глибокого і ретельного аналізу і формування практичних рекомендацій щодо їхнього регулювання з метою запобігання руйнівних явищ у виробничому процесі.

У  практичній частині семінару вихователі поділились досвідом із слухачами Школи резерву щодо виконання корисних для розвантаження емоційного стану вправ, пояснили, як бути психічно стійкою людиною, як адаптуватися до змін і невизначеності, як бути гнучкими й залишатися спокійними під час кризи та як розвинути в собі здатність регулювати емоції під час стресу. Слухачі взяли участь у колективній вправі “Малюємо разом”.  

 

 

 

  

*******************************************

Ознайомитись з Планом та Матеріалами роботи Школи резерву керівних кадрів закладів освіти можна у розділі Діяльність/Кадри”  за посиланням https://osvita-omr.gov.ua/shkola-rezervu-kerivnykh-kadriv-2024/

Share this post