Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність

У рамках реалізації проекту з медіаграмотності учителі брали участь у дводенних тренінгах

У дводенних тренінгах з медіаграмотності, взяли участь учителі Одеської ЗОШ №27, 55, 65, 80.

Курс містив інструменти, які можна використовувати для формування позитивного іміджу закладу освіти, у процесі спілкування з медіа та ефективного використання медіа-ресурсів у освітньому процесі. Учасники курсу дізналися про те, що таке медіа і як вони впливають на особистість, у чому полягають завдання медіа-освіти, якій світовий та український досвід медіа-освіти можна використати, як освітянам використовувати можливості медіа для професійної діяльності тощо.

Метою проекту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»  є інтеграція інфо-медійної грамотності у шкільні предмети у 8-9-х класах: історію, українську мову та українську літературу, мистецтво. Саме ці предмети припускають роботу з історичними джерелами та їх інтерпретаціями, роботу з текстами всіх видів і стилів, візуальним контекстом у сучасних способах споживання інформації.

Навчальні матеріали здатні сформувати та розвинути у здобувачів освіти навички медіа- та інформаційної грамотності, критичного мислення, етики спілкування в мережі Інтернет, соціальної толерантності.


Інформація про проект: «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси.

Ціль проекту, старт якого відбувся в лютому 2018 року, полягає у набутті українськими здобувачами освіти навичок критичного сприйняття інформації та усвідомлення ними цінності високоякісної інформації в контексті шкільної освіти. Проект допомагає розвинути ефективну та сталу моделі інтеграції навичок критичного сприйняття інформації в освітній процес загальної середньої освіти. Розгортання проекту розпочалось з пілотної навчальної програми, в рамках якої було відібрано перші п’ять цільових предметів для інтеграції в них інформаційно-медійних навичок шляхом розробки методологічних матеріалів для вчителів вибраних класів – українська мова (8 клас), українська література (8 клас), історія України (8 клас), всесвітня історія (8 клас) та мистецтво (9 клас). З 2019 року в рамках розширення проекту та забезпечення сталості розвитку навичок критичного сприйняття інформації в середній школі до цільових шкільних предметів також були додані: українська мова (9 клас), українська література (9 клас), історія України (9 клас), всесвітня історія (9 клас).

Share this post