Визначені переможці конкурсу-захисту МАН України
Підсумки змагань Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН- 2024
Мала академія наук попри війну живе, працює, знаходить нові таланти, допомагає їм розкритися. Конкурс-захист — щорічна можливість для юних дослідників з усієї України презентувати свої напрацювання та позмагатися за першість у 69 секціях.
Підведено результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, серед авторів яких були й учні одеських закладів освіти.
Так, учні ОДЕСЬКОГО ЛІЦЕЮ №117 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ стали лауреатами у таких відділеннях та наукових секціях Конкурсу:
Відділення «Хімія та біологія», наукова секція «Загальна біологія»
Бабеня Катерина, учениця 10 класу, з дослідницьким проєктом «Сучасний стан зоопланктону акваторій Одеських пляжів та оцінка екологічного стану за його показниками» посіла ІІ місце. Керівник – Харитонова Юлія, учитель біології Одеського ліцею №117.
Відділення «Інформаційні технології», наукова секція «Інтернет-технології та вебдизайн»
Свида Іван, учень 10 класу, з дослідницьким проєктом «Розробка вебресурсу для створення контурних карт з історії України» посів ІІ місце. Керівники – Кобзар Лада, учитель історії та художньої культури Одеського ліцею №117 та Попков Денис, старший викладач кафедри ІТКБ Одеського національного технологічного університету.
Відділення «Філологія», наукова секція «Англійська мова та англомовна література»
Грушевич Володимир, учень 10 класу, з дослідницьким проєктом «Лексико-семантичні особливості військової термінології та військового сленгу в сучасній англійській мові», посів ІІІ місце. Керівник – Ославська Зоряна, учитель англійської мови Одеського ліцею №117.
Щиро вітаємо переможців та їх наставників! Бажаємо подальших успіхів!
Церемонію закриття Конкурсу можна переглянути за лінком https://www.youtube.com/watch?v=EkUZhfglLcI
______________________________
Національний центр «Мала академія наук України» – середовище для талановитих дітей. Унікальна освітня система забезпечує організацію і координацію науково-дослідницької діяльності учнів, створює умови для їх інтелектуального, духовного, творчого розвитку та професійного самовизначення, сприяє нарощуванню наукового потенціалу країни. Діяльність МАН спрямована на виявлення, розвиток і підтримку обдарованих, здібних до науки учнів.
Визначним заходом МАН є щорічний Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН.