Міський проєкт «МОЄ ЧИТАЦЬКЕ ЛІТО-2025»: підсумки
Департамент освіти та науки Одеської міської ради інформує
З 20 червня по 22 вересня 2025 року проводився міський проєкт «МОЄ ЧИТАЦЬКЕ ЛІТО – 2025» для учнів 5-10 класів під гаслом «Відпочиваємо, читаємо – рідну мову вивчаємо».
У проєкті взяли участь 150 учнів та учениць 2-11 класів закладів освіти міста. Діти прочитали твори класиків української та зарубіжної літератур, познайомилися з новинками літературного мистецтва та за результатами прочитаного надали на розгляд журі різні за жанром роботи: презентації, проєкти, ролики, есе, інтерв’ю, рекламні афіші, ігри, буктрейлери, кросворди, відгуки.
Відповідно до Положення компетентним журі оцінювалися читацька активність, вміння учасниками аргументовано висловлювати думки, аналізувати й критично оцінювати прочитане, взаємодіяти з текстом. Також журі зазначило, що для багатьох дітей книга стала емоційними ліками, гарним другом, досвідченим порадником, співбесідником, мудрим учителем і навчила цінувати й любити близьких, вірити в себе, боротися за добро, турбуватися про навколишній світ, а сам проєкт «МОЄ ЧИТАЦЬКЕ ЛІТО – 2025» став однією з передумов залучення здобувачів освіти до читання.
За рішенням журі визначено кращих читачів, яким будуть вручені сертифікати та присвоєно звання «Блискучий читач Одеси- 2025», «Зірковий читач Одеси-2025», «Кращий читач Одеси-2025».




Наказ Департаменту освіти та науки Одеської місьокї ради від 14.10.2025 № 393 “Про підсумки міського проєкту «МОЄ ЧИТАЦЬКЕ ЛТО-2025».
Івент проводився в рамках реалізації Міської цільової програми розвитку та функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя в місті Одесі на 2024 -2028 роки та плану заходів розвитку читання в Одеській області на 2023-2025 роки «Читання як життєва стратегія» з метою залучення дітей шкільного віку до читання на літніх канікулах, розширення сфери застосування української мови, її популяризації в освіті та задоволення мовних проблем через читання та формування комунікативних, читацьких компетентностей, виховання інтересу до читання.
