«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»

Проведено семінар-тренінг «Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»

Практичний психолог Одеської ЗОШ №73  Світлана Губанова, з метою розширення знань та усвідомлення проблем булінгу у шкільному середовищі, навчання стратегій вирішення конфліктних ситуацій, організувала і провела семінар-тренінг для педагогічного колективу школи «Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції».

У теоретичній частині семінару було розглянуто нормативно-правову базу захисту дитини від насильства, психологічні особливості рис фігурантів булінгу та шляхи протидії булінгу.

У практичній частині семінару вчителі, працюючи в групах, мали змогу розкрити сутнісну характеристику учасників булінгу за формою роль – об’єкт – форма – тема. У ході семінару були використані метод «мозкового штурму», розбір ситуацій булінгу та підбір методів та прийомів розв’язання конфліктних ситуацій, вправи «Правда або міфи», «Людина» та інше. Також учасники семінару дізнались о типових помилках вчителів при дії в ситуаціях булінгу та ознайомились ефективними засобами профілактиці, корекції, допомоги «жертві» та стратегіями роботи по згуртуванню класного колективу.

Підсумком роботи на цьому етапі стала презентація роботи груп. Наприкінці роботи семінару надано методичні матеріали та наголошено на тому, що педагоги у роботі здійснюють як профілактичну, так і корекційну функцію та, здебільшого, у розв’язанні булінгових ситуацій, виконують роль вчителя-фасилітатора.

 

«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції» «Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції» «Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції» «Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»

Загальношкільні батьківські збори «Зупинимо булінг разом!» відбулися у Одеській загальноосвітній школі №41 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області.

На зборах були присутні почесні гості: депутат Одеської міської ради Антоніна Наконєчна, директор центру первинної медико-санітарної допомоги №7 Ірина Проскура, шкільний офіцер поліції Денис Байдан, інспектор ювенальної превенції, старший лейтенант поліції Хаджибеївського району Олександр Волченко.

Виступаючі підкреслили, що вирішальна роль у боротьбі з булінгом у освітньому просторі належить учителям. Впоратися з цією проблемою вони можуть тільки за підтримки керівництва школи, батьків, представників місцевих органів влади та громадських організацій.

«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»  «Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»

На базі Одеської спеціалізованої школи №69 І – ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеської області зустрілася активна молодь трьох шкіл – це учні Одеської загальноосвітньої школи №20 І – ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області, Одеського навчально-виховного комплексу №53 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей» Одеської міської ради Одеської області та Одеської спеціалізованої школи №69 І – ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеської області.

Учні освітніх закладів в діалозі вирішували складні питання та знаходили виходи із ситуацій, які трапляються в підлітковому віці.

Гостем заходу став депутат Одеської міської ради Олександр Іваницький, який поділився власним досвідом та порадами вирішення конфліктів.

«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»

Місячник «Зупинимо булінг разом!» на підтримку соціальної відповідальної позиції гідної ненасильницької поведінки серед підлітків розпочався тренінгом у Одеській загальноосвітній школі №81 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області.

Модераторами тренінгу були голова громадської організації Асоціація практикуючих психологів Одеської області Тетяна Рєпнова та практичний психолог освітнього закладу Юлія Столярик.

Учасники тренінгу створили атмосферу уваги, співпраці, творчості, діалогу, обговорювали питання дискримінації у шкільному середовищі. В основі подолання булінгу серед підлітків є усвідомлення і прийняття відмінностей дітей, доречне вираження почуттів, система цінностей та повага в діях один до одного.

Працюючи в інтерактивних групах, старшокласники створили Кодекс безпечної школи, медійний майданчик школи дружньої до дитини та висловили побажання суспільству, в якому б кожна дитина могла себе відчути: «Я – важливий!».

«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»«Булінг як соціальне явище. Засоби розпізнавання та корекції»

Головна перевага таких заходів – це формування відповідальності людини і громади за власну поведінку і поведінку інших, готовність прийти на допомогу, розв’язати конфлікт.

Share this post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *