Школа резерву: алгоритм призначення на посаду керівника

09 квітня 2024 року для слухачів Школи резерву керівних кадрів закладів освіти на базі освітнього простору “CreadED” було проведено семінар “Щодо алгоритму призначення на посаду керівника закладу освіти у рамках чинного законодавства України. Система управління закладом освіти.

Заступник директора Департаменту освіти та науки Одеської міської ради Ірина Столбова нагадала учасникам семінару, що метою роботи Школи резерву керівних кадрів закладів освіти є підготовка управлінця з актуальними професійними компетенціями, здатного вирішувати проблеми модернізації освіти на основі сучасної науки і передових технологій. Упродовж навчання слухачі формували необхідні професійні компетенції у сфері трудового законодавства, ведення кадрової документації та документообігу, знайомилися з новими методами управлінських рішень, вдосконалювали свої знання в області законодавчої бази, націленої на реалізацію основних принципів нової освітньої системи. Педагоги дізнавалися про роль електронного урядування в системі органів виконавчої влади, про побудову системи надання державних послуг онлайн через єдину систему в мережі Інтернет, про перехід системи органів виконавчої влади на безпаперові технології електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису.

Відповідно до Положення про Департамент освіти та науки Одеської міської ради, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 28.09.2022 р. № 976-VIII,  директор Департаменту  призначає на посади і звільняє з посад керівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти комунальної власності територіальної громади міста Одеси. Призначення на посади керівників закладів загальної середньої освіти відбувається на підставі конкурсу.

Ірина Столбова ознайомила слухачів з алгоритмом призначення на  посаду директора школи  відповідно до Відповідно до статей 32, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про освіту»,  статей 37, 39 Закону України «Про  повну загальну середню освіту», на підставі Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади міста Одеси у новій редакції, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 10 червня 2020 року  № 6117-VII .

Під час семінару детально були розглянуті критерії оцінювання  виконання різних етапів робіт:  тестування кандидатів на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, розв’язання ситуаційного завдання та презентація перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти. Наказ департаменту освіти та науки Одеської міської ради від 10.06.2020 № 119  “Про затвердження форм  та критеріїв оцінювання  перевірки знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти під час проведення  конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади міста Одеси”

Слухачі мали змогу виконати ситуаційне завдання щодо перевірки професійних компетентностей кандидатів на посаду керівника закладу загальної середньої освітиЗразок ситуаційного завдання щодо перевірки професійних компетентностей кандидатів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти.

Порядок подання документів. Для участі у конкурсі подаються такі документи:

заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;  автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); копія паспорта громадянина України; копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста); документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою (для отримання сертифікату на знання української мови – перейдіть за посиланням);  копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання; довідка про відсутність судимості; довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;  мотиваційний лист, складений у довільній формі. Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Начальник відділу інформаційно-інноваційних технологій Сергій Коль акцентував увагу слухачів Школи резерву на вимогах щодо підготовки презентації власного педагогічного досвіду.

Наприкінці семінару було проведено пробне тестування слухачів на знання  законодавства у сфері загальної середньої освіти, законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти.

Оголошення щодо проведення конкурсного відбору на посаду директора розміщується в розділі НОВИНИ або у розділі “КАДРИ”.

 

Слухачів ознайомили з електронним ресурсом щодо створення презентації https://prezi.com. Нажміть на картинку або фото.

 

 

*******************************************

Ознайомитись з Планом та Матеріалами роботи Школи резерву керівних кадрів закладів освіти можна у розділі Діяльність/Кадри”  за посиланням https://osvita-omr.gov.ua/shkola-rezervu-kerivnykh-kadriv-2024/

Share this post