Школа резерву продовжує роботу: наступність – взаємодія – інноватика в НУШ

Департамент освіти та науки Одеської міської ради інформує

Відповідно до Плану роботи Школи резерву керівних кадрів 16 травня 2023 року відбувся семінар у режимі онлайн “Нова українська школа: наступність – взаємодія – інноватика”.

Директор Одеської початкової школи № 292 Одеської міської ради Любов Москаленко презентувала заклад освіти, в якому є структурний підрозділ дошкільної освіти, та зазначила, що команда однодумців створювалася упродовж декількох років. Керівник закладу наголосила, що наступність двох ланок освіти не може обійтися без такого виду діяльності, як професійне педагогічне співробітництво. 

Заступник директора з навчально-виховної роботи Ірина Головерда звернула увагу на нормативну базу з даного питання, зокрема закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”; Державний стандарт початкової  школи, Базовий компонент дошкільної освіти, лист Міністерства освіти і науки України “Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти”.

Учасниками семінару було обговорено алгоритм дій керівника закладу освіти, основні напрямки, відповідальні та мали можливість ознайомитись з досвідом роботи закладу освіти з питання реалізації наступності між закладами загальної середньої та дошкільної освіти, зокрема: 

  • підписання угоди про співпрацю між закладом дошкільної освіти та закладом загальної середньої освіти;
  • створення плану спільних заходів із забезпечення взаємодії закладу дошкільної освіти та закладу загальної середньої освіти;
  • планування спільних засідань педагогічних рад закладів дошкільної та загальної середньої освіти.

Наприкінці семінару слухачі Школи резерву мали змогу пройти тесту “Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти”, перевіривши свої знання щодо

  • концептуальних засад реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року;
  • ключових компонентів формули Нової української школи;
  • спільного у тенденціях розвитку дошкільної та початкової освіти в умовах реформування на засадах Концепції НУШ;
  • ключових компетентностей, окреслених Державним стандартом початкової освіти;
  • основи для формування ключових компетентностей, зазначених у Державному стандарті початкової освіти;
  • основних принципів Базового компоненту дошкільної освіти;
  • реалізації принципів наступності та перспективності у закладах дошкільної та початкової освіти;
  • умов цілісності процесу особистісного й інтелектуального розвитку дитини;
  • забезпечення наступності;
  • принципів змісту освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку;
  • дієвих засобів, здатних забезпечити наступність і перспективність дошкільної та початкової освіти.
 
 
  
 
Слухачі взяли участь у інтерактивній грі «Що об’єднує  або роз’єднує дві ланки освіти?»
********************************************

Ознайомитись з Планом та Матеріалами роботи Школи резерву керівних кадрів закладів освіти можна у розділі “Діяльність/Кадри”.

Share this post