Школа резерву продовжує роботу: сучасний освітній простір
Департамент освіти та науки Одеської міської ради інформує
Відповідно до Плану роботи Школи резерву 03 травня 2022 року для слухачів Школи резерву керівних кадрів закладів освіти у форматі онлайн було проведено семінар-практикум “Сучасний освітній простір“. Директор Одеського юридичного ліцею Одеської міської ради Одеської області Олександр Герега проговорив з слухачами етапи та моделі моделі розвитку освіти, успішність життєдіяльності закладу, виклики сьогодення як умови, в яких протікає життєдіяльність закладу освіти, певні умови розвитку закладу освіти, вимоги до освітнього середовища закладу, системи оцінювання, педагогічну діяльність тощо. Зокрема, директор акцентував увагу слухачів, що з метою розвитку закладу освіти необхідно працювати над покращенням шкільного клімату, введенням нової культури навчання, розвитком шкільної програми, покращенням якості навчання, розвитком школи, її автономністю.
- яким є сьогодні заклад освіти, які його сильні та слабкі сторони, зокрема:
- необхідно обрати 3 найслабші та 3 найсильніші сторони закладу,
- проаналізувати зроблені на основі аналізу, анкетування висновки тощо,
- визначити, які характеристики допомагають або заважають вам як директору розвиватися;
- яким би хотілося бачити заклад у майбутньому, зокрема:
- мета на напрям роботи закладу, тобто навіщо існує заклад та куди “прямує”;
- яка організаційна структура у закладі;
- мати чітке розуміння місії та візії закладу;
- що необхідно зробити, аби досягти мети:
- стратегічні цілі (SMART);
- організаційні завдання;
- три внутрішні та три зовнішні зміни;
- операційний та фінансовий плани;
- індикатори досягнення цілей.
Учасники семінару обговорили необхідні умови розвитку освітнього середовища у закладі освіти, зокрема це мають бути здорові, безпечні і комфортні умови навчання та праці, освітній простір вільний від будь-якого насильства та дискримінації середовища, сформований інклюзивний, розвивальний та мотивуючий до навчання освітній простір; звернули увагу на лінійну залежність інноваційного розвитку закладу освіти від розвитку інноваційного потенціалу кожного учасника освітнього процесу; як створити у закладі справжню та дієву раду.
Для ознайомлення з презентацією перейдіть за посиланням https://osvita-omr.gov.ua/wp-content/uploads/2022/05/suchasnyj-osvitnij-prostir.pdf







