Стартує заключний етап проєкту «Час сортувати»
22-25 січня 2020 року в Одесі проходить заключний етап шкільного екопроєкту «Час сортувати» – Еко-челендж «Моє життя – це 0 відходів»
Під час еко-челенджу команди школярів всіх 12 освітніх закладів-учасниць презентують свої досягнення у налагодженні роздільного збору вторсировини в межах реалізації Проєкту.
22 січня 2020 року стартував перший челендж, який відбувся на базі Одеського навчально-виховного комплексу №4 „Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів-гімназія” Одеської міської ради Одеської області. У заході брали участь учні Одеського навчально-виховного комплексу „Надія” „Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад №275” Одеської міської ради Одеської області та Одеська загальноосвітня школа № 106 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області.
Програма Еко-челенджу включає:
- Проведення спеціальних майстер-класів: “Хендмейд – Переробка пластику”, виготовлення іграшок з шерсті, виготовлення іграшок з коркових пробок;
- Демонстрація еко-інсталяцій та одягу з вторинної сировини, підготовлених школярами освітніх закладів, які беруть участь в Еко-челенджі;
- Презентація результатів командами учнів та організаторами в межах реалізації Проєкту “Час сортувати”;
- Виступ на тему: “Компостування в школах” від Нікіти Шульги співзасновника всеукраїнського проєкту “Компола”, переможця міжнародних конкурсів;
- Нагородження переможців в межах Проєкту “Час сортувати”.
Наступні еко-челенджі відбудуться 23 січня 2020 року на базі Одеської загальноосвітньої школи №92 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області; 24.01.2020 – Одеська ЗОШ №26; 25.01.2020 – Одеська гімназія №5.
Нагадуємо, що «Шкільний екопросвітній проєкт «Час сортувати» виконується в рамках Проєкту “Зміцнення громадської довіри” (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Основна ідея Проєкту – це активізувати та згуртувати шкільну молодь міста Одеса шляхом долучення до процесу запровадження сортування відходів та сформувати спільноту свідомих й відповідальних молодих людей через проведення інформаційно-просвітницької кампанії щодо побудові культури відповідального споживання.