Засідання координаційної ради з питань створення умов для навчання дітей з особливими потребами

19.02.2020 в приміщенні департаменту освіти та науки Одеської міської ради відбулось чергове засідання координаційної ради з питань створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти комунальної власності територіальної громади м. Одеси


На засідання були запрошені директори комунальних установ «Одеський інклюзивно-ресурсний центр №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8».
Членами координаційної ради, до складу якої ввійшли депутати Одеської міської ради, представники департаменту освіти та науки Одеської міської ради, благодійних та громадських організацій, які опікуються питаннями навчання дітей з особливими освітніми потребами, представники громадськості були розглянуті питання щодо:

  • відкриття, оснащення та функціонування ресурсних кімнат у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році;
  • впровадження інклюзивної форми навчання (виховання) в закладах освіти у 2019/2020 навчальному році;
  • обсягів виділеної субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки осіб з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на 2020 рік.

Також були обговорені пропозиції щодо відкриття ресурсних кімнат у приміщеннях Одеських ЗОШ №№15, 60, 79, НВК №84, ЗДО №№12, 48, 232, 291 у 2020 році та їх оснащення у відповідності до Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
На оснащення вищезазначених ресурсних кімнат за рахунок залишків субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами було виділено 1 159 575,30 грн.
Члени Координаційної ради запропонували розглянути можливість щодо:

  • створення ресурсних кімнат у кожному закладі освіти з інклюзивною формою навчання (виховання) за кошти державної субвенції, адже саме в таких кімнатах, оснащених сучасними технічними засобами навчання, модульними меблями та побутовим кухонним приладдям, діти з особливими освітніми потребами можуть розвивати свої навички самообслуговування, займатись і навчатись за своїм індивідуальним планом розвитку з вчителями, асистентами вчителів та фахівцями, які залучені до корекційно-розвиткової роботи з ними;
  • проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед студентів відповідної спеціалізації закладів вищої освіти (дефектолог, логопед, реабілітолог) стосовно їх залучення для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами з подальшим працевлаштуванням.

 

 

Share this post