Презентація посібника для освітян про адаптацію до умов воєнного часу
Запрошуємо вчителів, соціальних педагогів та психологів долучитися до онлайн-презентації посібника
4 липня 2022 року запрошуємо вчителів, соціальних педагогів та психологів узяти участь в онлайн-презентації посібника «Коли світ на межі змін: стратегії адаптації. Психологічна підтримка вчителів та дітей у часи війни».
Посібник містить практичні поради та інструменти психологічної підтримки, які доцільно використовувати на уроках, тренінгах чи у повсякденному житті.
Учасники зустрічі дізнаються:
чому вчителям важливо піклуватися про свій емоційний стан та як це впливає на роботу в класі;
як піклуватися про себе та налаштуватися на роботу в умовах невизначеності;
як діти різного віку переживають та реагують на стрес під час війни;
чому проблеми булінгу, суїцидальної поведінки та насильства актуалізуються в період війни і як варто діяти вчителю;
як підтримати дітей та які техніки може застосовувати вчитель, аби допомогти учням впоратися зі стресом.
Долучитися до зустрічі можна на платформі Zoom, трансляція також буде доступна на ютуб-каналі проєкту.
Початок о 15:00.
Посібник розроблено експертами громадської організації «GoGlobal» спільно з Центром «Розвиток КСВ» та експертною платформою «Career Hub» у межах програми «Мріємо та діємо». Створення посібника стало можливим завдяки щирій підтримці американського народу через Агентство США із міжнародного розвитку USAID.
*******************************************
Разом ми – сила: дбаємо про безпеку дітей та надаємо підтримку
Поговоримо про правила безпечної поведінки
Поради з надання першої психологічної допомоги людям, які пережили кризову подію
Поради від експертів ЮНІСЕФ: “Як підтримати дітей у стресових ситуаціях”
«Підтримай дитину»: канал створено з турботою про батьків і дітей
В Україні стартував проєкт психологічної підтримки «Поруч»
Поради від захисника України: МОН розробило інформаційний комікс для дітей у воєнний стан
МОН запускає інформаційну кампанію про те, як заспокоїти дітей під час війни